Tilde

Instapics, sport och vardag.

Hej Du Som Läser Detta Du Är Ju En Nolifer Alltså

Publicerad 2012-11-26 17:56:14 i Allmänt

Hej.
Jag har stängt ner tildeskriver.blogg.se.
Det var ju trots allt falsk maknadsföring.
Idag har jag varit sjuk.
Och typ gråtit lite.
Och spelat The Sims.
Gråtit gjorde jag för att, fan, jag kan knappt skriva detta.
Nej, jag tar det en annan gång....
Jag o Annie (L) har nu skapat en tradition.
Vi sover över varje fredag(och oftast lördag också) och vloggar, instagrammar, dansar, och klär ut oss till något töntigt.
Här är fredagens outfit gott folk!!
Annie är också med på outfitbilden!
 
 
 
Vi fixade lite mustasch också...
Sen gick vi ut och visade upp oss för bilar, det var..
Töntigt.
 
 
Två veckor gammal, "Jag Är En Tönt Som Vloggar" bild:
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela