Tilde

Instapics, sport och vardag.

LoL. :3

Publicerad 2012-10-25 21:31:02 i Allmänt

Hejhej!
 
Idag har vi varit på Ikea, och köpt asmycket prylar.
Nu på kvällen kom Nina hit(från Uppsala) och det var ju nice!
Vi gjorde mat, både förätt och huvudrätt, men jag orkade ingen huvudrätt!
Hahha, blev så mätt på förätten...
Och nu så har jag spelat Wii och softat lite.
 
Pics from the day!
 
1. Jag retade en sovande lillebror, sååå söt han är alltså! Lilla sovgrisen!
2. En sönderredigerad bild, men whatever. Min mormor och Timo.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: anonym

Publicerad 2012-10-25 22:45:39

Hej.
Kan du inte skriva ett inlägg om vem du är?
Eller, jag fattar ju vem du är, men skriv en lång onödig lista med allt man behöver veta om dig.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela