Tilde

Instapics, sport och vardag.

Bra låt av Rebecca?

Publicerad 2012-04-25 19:57:53 i Allmänt

av rebecca simonsson?
skulle inte tro det, gillar den inte så mycket, den låter för omgjord.
sämsta blogglåtarna NÅGONSIN:
1. Success, Kissie (HATAR HATAR HATAR)
2. Swag In A Bag, Rebecca Simonsson (kanske kan lära mig att gilla?

sen kommer jag inte på fler....
Elsa fick komma hem igår! Yeah för her and her friends!
jag fick mitt Sims 3 Nattliv/Kvällsnöjen idag tog ungefär två timmar mer datortid idag än annars..
betyg?
10/10, 5/5, 100/100, 1000/1000!
OMG vad kul det var, tiden kändes som max en timme medans jag hade suttit i två o en halv!

Asså vad äre för typ som kollar min blogg VARJE dag men inte kommenterar?
blir galen...
det är inte jag iallafall(jag kollar aldrig på min egen blogg...!)

i know i´m funny. very very very funny.'
or crazy så in i helvete.
 
music: jag har just upptäckt(ne, men fått upp ögonen för henne) DEV
1. Like a G6, Far East Movement(skriver plötsligt skitmycket om dem), DEV o The Cataracs
2. Getaway, DEV
3. Top of the world, DEV o The Cataracs

nu ska jag typ försöka få upp statistiken lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela