Tilde

Instapics, sport och vardag.

Catch The Flag

Publicerad 2012-04-20 16:40:26 i Allmänt

Äntligen fredag!
Jag ska strax spela the Sims men tänkte nu blogga lite....
en klasskompis till mig säger när vi kör Catch The Flag(lek) på rasten att jag ska
- Vakta boet, säger han
- Näe, jag vill springa, säger jag
- Jävla bög skriker han i mitt fejs
- Säger du att jag är en jävla bög, säger jag, helt oförstående
- Ja, säger han
för det första:
1. Jag är inte bög.
2. Han sa i onsdags
- Har du damp, till symaskinen!
3. Han är en normal kille

vad händer?
Jag tycker synd om honom, han vet inte ett skit om världen.
det märks.


Men jag fick oväntat stöd!
två killar i klassen över mig som är kaxiga och så hade gått in 10 min tidigare i klassrummet och jag och Elsa oxå.
Elsa undrar varför jag gick ur leken och jag berättar historien för henne...
Killarna lägger sig i (och killen som kallade mig "jävla bög kan vi kalla O) och säger:
- Det enda O kan säga är jävla o bög!
osv osv osv......


nu ska jag spela sims 3 i en halvtimme och sen ska jag ut och jogg/sälja majblommor!

bye bye!


men du: skulle du köpa majblommor av en svettig osminkad tjej med myskläder på sig?
det skulle inte jag.
men nu ska jag vara den personen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela