Tilde

Instapics, sport och vardag.

Ett sista inlägg

Publicerad 2012-04-14 17:12:13 i Allmänt

innan jag lämnar Sthlm, för ett annat liv, på en annan plats.
jag älskar pasta carbonara, det är en av mina favvoriträtter, o jag åt det nu, tidig middag eftersom jag ska åka båt o buss o inte får sova förräns vid ett i natt.
men alltså har jag ätit pasta hela dagen för utom i morse, vid frukost.
vid lunch åt jag spaghetti med köttbullar o nu pasta carbonara, jag kan inte äta pasta fint, därför är det inte så kul att sitta med vuxna människor med spaghetti hängandes i munnen!
Lol, kanske inte så farligt men jobbigt är det...
det blir inget inlägg förräns i morgon vid lunch, för jag ska bara soooooooova(kommer inte lyckas men men)
+ att jag kommer sakna dig lilla MacBook så jävla mycket...
jag vill adoptera dig, eller iallafall köpa för 280 kronor(jag har gjort av min kassa på kläder)..
hejdå, nu ska jag lämna den här lägenheten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela