Tilde

Instapics, sport och vardag.

Fjantigt. Konstigt. Dumt.

Publicerad 2012-04-26 13:56:34 i Allmänt

Alla apparna som räknar kalorier och alla bloggar om att "jag måste bli smal!", det gör mig galen!
Lägg av o tyck om er själva, förstår ni inte att det inte gör ett skit!
I många länder är det fint att vara tjock! (för att man har råd att köpa mycket mat.)


Fattar ni hur konstig världen är?
i många länder är alla super magra för att dom inte har någon mat o här i Sverige bantar vi!
förstår ni hur hemskt dom har det? dom dör av svält medan vi äter lite för att bli smala!

music:
1. Big Girl(You Are Beutiful), MIKA
2. Lollipop, MIKA
3. Jack Sparrow, The Lonely Island, Michael Bolton
4. Stjärnorna Finns Här, Kapten Röd
5. One Thing, 1D


Nu ska jag gå o kolla om min kladdkaka e klar! Haha LOL vilken kontrast mot vad jag har skrivit om magra tjejer!

Bye Bye!

Kommentarer

Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Publicerad 2012-04-26 14:11:50

Hoppas du får en bra torsdag :D

Postat av: Monrou's vintage blogg

Publicerad 2012-04-26 18:14:00

Va fin blogg du har!

Kika in hos mig och kommemtera vart du brukar shoppa så länkar jag till din blogg! :)

Postat av: sanna

Publicerad 2012-04-26 19:13:51

SV: Tack så mycket, vad glad jag blir! :) Din blogg är också fin, tycker verkligen om den :) Vad händer hos dig? :)



Kramkram.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela