Tilde

Instapics, sport och vardag.

MacBook

Publicerad 2012-04-11 19:16:44 i Allmänt

Jag skriver just nu på mammas kompis MacBook, jävligt bra sak, kanske är något att satsa på?
Jag har köpt hiiimla mycket kläder idag, över 5 kassar från olika butiker.
Kanske kan ta några bilder och visa?
Vi kom till staden med stort S imorse vid 12 o clock.
Det är synd om Sthlm just nu och ett par dagar framåt, Tilde is in the house, eller vad man ska säga!
LOL
music:
1. Starships, Nicki Minaj (jag kanske ska se henne i sommar, kan inte bestämma mig)
2. Live My Life, Far East Movement o Justin Bieber
3. Sorry For Party Rocking, LMFAO (bara jag som inte kan tröttna på dom??)
4. Kill My Boyfriend, Natalia Kills (hörde första gången i Egypten)
5. Part Of Me, Katy Perry (älska älska älska videon)
Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela