Tilde

Instapics, sport och vardag.

Ont i min jävla fot

Publicerad 2012-04-12 16:17:08 i Allmänt

Så fort jag kommer hem ska jag be mamma fixa en tid hos en läkare, jag fixa inte mer.
Jag har haft problem med min fot ett par veckor (tre fyra stycken) och det blev inte bättre när jag var så kallad lekledare en rast, jag var tvungen att springa hela tiden + att jag fick så ont så att det kändes som att foten skulle gå av.
Jag fick gå tidigare från leken för att jag hade så ont.
Jag gör övningar där jag står på tå, bara för att öva upp den.
Fast jag vet att det bara blir sämre så kan jag inte hålla mig ifrån att träna.
Men nu till något roligare, det var fantastiskt kul att träffa Ulrika o Tullan!
Nu ska jag springa (okej halta) ner till Seven eleven och köpa banan o mango barnmatsburk till Timo.
Bye Bye!
(skriver mer när jag kommer tillbaka)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela