Tilde

Instapics, sport och vardag.

Ringen på MacBook x 4

Publicerad 2012-04-12 10:03:01 i Allmänt

Om du inte har något att göra en dag, åk till Ringen!
Ta med massor av pengar också!
Jag trodde vi hade varit där en timme igår men vi hade varit i över 5 timmar där.
Nu ska vi gå och möta upp Ulrika o Tullan o Tullans mormor.
Mamma o Timo är bara så långsama......
Trist för mig men då kan jag ju blogga så länge!
Ska ta lite bilder med mobilen, den ligger på laddning nu.
TVÅ GREJER DU INTE VSSTE OM MIG.
- Jag kallar inte min mobil för mobil utan för Frank, det är ju en Frankphone.
- Jag pratar stockholmska eller fastländska eller vad fan du kallar det, fast jag borde prata en helt annan dialekt.
- Jag heter tovtild på gSm

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela