Tilde

Instapics, sport och vardag.

Sthlm

Publicerad 2012-04-23 15:31:14 i Allmänt

asså i sthlm liksom spottade jag ur mig inlägg, 4-7 om dagen o nu kan jag högst få ur mig 1!
LOL
det var tråkigt i skolan idag, ingen jätterolig mat o så skulle vi göra något vattenprojekt på No:n....
jag, I o H skulle jobba ihop, jag får bära vatten i en skål/tallrik och när jag är framme vid diskhon o ska hälla ut det står Tova där och såklart spiller jag på golvet(torkar upp) men sen skulle H bära vatten o hälla ut i diskhon då jag o I stör han för att retas(klappar händerna vid hans huvud osv osv) och väl framme(jag var den som senast klappade i händerna osv osv.) tappar han tallriken på golvet o utbrister "det var Tilde" o hela klassen är emot mig nu!
va fan, asså take it easy!
LOL
jag städar upp (varför blev jag inte arg o kaxig som alltid annars?) o när jag tycker att det är rent o så, så kommer en tjej i två klasser över mig o bara: där är vatten o så får jag städa upp där oxå!
jag hade inte sett den, men asså det händer!
ok, ses imorgon(LOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL)



bye bye

(kan inte jag sluta skriva så??????)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela