Tilde

Instapics, sport och vardag.

Trött....

Publicerad 2012-04-24 17:44:16 i Allmänt

o ändå ska jag fortfarande på agility!
LOL
ok men idag hade vi bajs No och toppen Matte!
jag drogar ordet lol, why?
är jag knasig o galen?
Elsa, krya på dig, du vet vad jag pratar om!
music to Elsa(så du har något bra att lyssna på):

1. Glad You Came, The Wanted (super bäst)

2. Turn Up The Music, Chris Brown (något att lyssna på)

3. Live My Life - Part Rock Remix, Justin Bieber, Justin Bieber, Redfoo (Josh o Justin e bäst!)

4. Barbra Streisand, Duck Sauce (den går inte att tröttna på!)

5. Miami 2 Ibiza, Swedish House Mafia, Tinie Tempah (alltid något) 

6. Written In The Stars, Tinie Tempah feat Eric Turner (början av låten hördes ALLTID som reklam in Egypt på musik kanalen på TV! Saaaakna!)

Hoppas du hittar något kompis!
Typ hela det här inlägget var tillägnat Elsa. Hoppas du ser det här!


bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela