Tilde

Instapics, sport och vardag.

Haj haj

Publicerad 2012-02-21 18:07:24 i Allmänt

Hehhe, just nu säger jag bara "haj haj" och "muppmuppmupp" hehhhhhheeeeehhhhheeeehhhee.
Nu får jag sluta skratta hehe. Måste göra ett seriöst blogginlägg.
Igår lovade jag ett till inlägg, men mamma bara "ingen mer dator för dig." jag bara "åhå."
Sen var det slut på det pratet.
Muppmamma.
Muppmuppmupp.
Mupp.
Music:
1. Titanium, David Guetta
2. Oh Susie, Secret Service
3. Party Rock Anthem, LMFAO ("gammal" låt, men det är min favvolåt så den måste komma med)
4. Super Bass, Nicki Minaj
5. The One Got Away, Katy Perry
6. Last Friday Night, Katy Perry
7. You Da One, Rihanna
Tack för mig då.



Muppmuppmupp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela