Tilde

Instapics, sport och vardag.

Jag kunde inte blogga igår, ledsen :(

Publicerad 2012-02-23 16:46:25 i Allmänt

Jag hade innebandyträning vid 5. Och kom hem från skolan halv 4, 4. så jag hade inte tid att blogga. Sen efter innebandyn vid 6,halv 7 skulle jag direkt hem, äta på 10 minuter och iväg igen.
Kom hem skitsent. Alltså ingen bloggning.
Idag var jag i skolan.
Det enda som var kul var maten(skit god!) och bilden(vad vi hade kul hehhe)!!
Annars har inget speciellt hänt.
Nu ska jag läsa Keelas blogg och spela The Sims 3.
Musik:
1.  Sexy And I Know It, LMFAO (bra tränings låt, fråga mig, jag vet)
2. Ai Se Eu Te Pego, Michel Teló (min nya favvolåt!!)
3. Tröjan Du Hatar, Norlie & KKV
4. Break Your Heart, Taio Cruz (den är gammal jag vet)
5. It Girl, Jason Derulo


Bye Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela