Tilde

Instapics, sport och vardag.

Söndag!!

Publicerad 2012-02-19 10:28:20 i Allmänt

Innebandymatch idag, nice! Fammo kör mej och Sofia(Soffan och Teven rockar!!)och kanske Soffans mamma till matchen och kollar när jag spelar!
Laddad som fan, nu gäller det...
Elsa ringde just, hon ville va idag. det hade varit nice det, men nu ska jag snart iväg ju..
Sen kom hon på idén att åka med och titta på, men hennes föräldrar hade typ inte tid att köra hem henne till mig.
Musik:
1. Kärleksrevolt, Syster Sol (reggae e bäst!!) 
2. Ju mer dom spottar, Kapten Röd (nice!!)
3. Saknade vänner, Kapten Röd (nice!!)
4. Vart jag mig i världen vänder, Den svenska björnstammen! (Älskar den!!)
5. When i held ya, Moa Lignell (så fin röst!!)
6. Levels, Avicii (yee)
7. Some die young, Laleh (henne lyssnar jag mycket på)
8. We found love, Rihanna

Bye Bye!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela