Tilde

Instapics, sport och vardag.

Hej friends!!

Publicerad 2012-07-05 17:44:07 i Allmänt

Nu spelar Young Guns, de är väl helt okej. Många tjejer & killar står och headbangar (stavning) där framme. Skriver kanske lite konstigt men bloggar man genom mobilen så är det så. Jag är väldigt ouppdaterad här på blogg.se nu men jag gillar det! Mycket friare att inte behöva ha känslan att man "måste" blogga. Men iaf så blev jag väldigt nöjd med mina bilder på Tinie Tempah igår. Så kolla min instagram! Men ikväll ska vi kolla på Thåström, Ane Brun och The soundtrack off our lives.  men min instagram: tildely, det är heeeeelt okej att följa mig haha.                  bye bye nu då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela