Tilde

Instapics, sport och vardag.

Kan jag få ditt nummer Freddie??

Publicerad 2012-07-02 09:32:19 i Allmänt

Jag är på uppdrag.
Min farmor har fått nys om att jag ska på PIP..
Hon sa att jag tydligen måste hoppa upp på scenen när Freddie Wadling spelar, ta micken och fråga om en autograf och hans telefonnummer(hehhe)..
Jadu Farmor, jag ska göra mitt bästa.
Han kommer bli lite rädd bara.
Men en autograf ska jag fixa.
Om jag får syn på han kan det gå till så här.
Jag får syn på "The Man", Freddie Wadling.
Klampar fram så alla som ser han blir skitskrajja för mig.
- Ja hej, du heter Freddie Wadling va? Det är så att jag är på uppdrag för min fammo som avgudar dig.
Hon fick typ en skiva av dig i födelsedagspresent och en i julklapp.
Av bara min familj.
Så nu vill hon ha en autograf av dig och helst ditt telefonnummer också.
För hon avgudar alltså dig och skulle sätta autografen i en ram och använda som tavla.
Här har du en lapp.
- Jaha ja.
Han skulle bli helt jäkla paff, att en liten tjej i min ålder vill ha autograf och hans telefonnummer.
 
Nu sa fammo det här lite kul men jag tar minsann mitt uppdrag på fullaste allvar.
Så jag varnar dig Freddie, Tilde är på ingång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela