Tilde

Instapics, sport och vardag.

När vi gräver guld i USA

Publicerad 2012-07-03 09:25:56 i Allmänt

Vad fick jag det av?
Värsta rycket att höra på den gamla låten!
På tal om ryck fick jag värsta rycket igår när jag red, klockan var 9.00 och Frigga gick inte direkt klockrent, men då kommer plötsligt ALL information från mina många ridskole år!
Plötsligt gör jag en perfekt galoppfattning och hon svarar med att galoppera perfekt!
Wow, sen travade vi, och hon var ingen tegelsten i ryggen plötsligt(hon är inte så van med trav) utan mjuk och följsam!
Sen kände vi oss för att vara lite Wild and crazy och töltade på vägen!
Ojojojojojo, vi kommer bli ett riktigt krutgäng vi två i sommar, jag ska bygga upp hennes muskler i ryggen främst.
Det ska låta Blacken däcker, blacken däcker när Islandshästar töltar förässten.
 
 
Ok nu ska jag käka och sen ut i stallet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela