Tilde

Instapics, sport och vardag.

OMG JAG ÄR SÄMST PÅ RUBRIKER

Publicerad 2012-07-24 11:48:49 i Allmänt

Ok, nu ska jag blogga lite här då.
Elsa ringde för någon minut sen, ville vara idag.
Men mam ville att jag skulle hänga med o bada & dreja lite...
Sura punkter det där..
....
Men iaf så ska ni få en recension av Putte i Parken nu!
 
Musik: Fantastiska artister, med många olika artister inom olika genres! <3
 
Boende: Jag bodde på hotell, ingen sunkig camping här inte! Men jag bodde på Gustaf Fröding hotellet. Asgod frukost buffé.
 
Säkerhets vakter & Polis: De gjorde sitt jobb.
 
Sjuksystrar(bästa ordet jag kom på): De hjälpte alla fulla som kräktes, verkade vara allmänt trevliga.'
 
Vädret: Första kvällen när Tinie Tempah spelade sken solen, Kapten Röd fick publiken varma när det spöregnade, men oftast var det allmänt bra väder.
 
Mat: Oh lala, vilken mat! As mycket god, En riktig soppa hade goda soppor, nice taco osv!
 
 
Hejdå nu ska jag sticka!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela