Tilde

Instapics, sport och vardag.

Läxor..

Publicerad 2012-03-13 17:41:43 i Allmänt

jag har haft as mycket läxor, stackars lilla mig så har inte kunnat blogga.
Men jag har gjort en plan för att få fler läsare!
1. Länka bloggen när jag skriver kommentarer på andra bloggar.
2. Att ha en speciell grej jag bloggar om. Jag har bestämt mig för att jag vill blogga om sport och djur.
I lördags hade jag match, 3-1 (elr 3-2 kommer inte ihåg riktigt)
Vi vann!!
Idag var jag sjuk och jag och mami har gjort om på mitt rum, blev skitnöjd!!
det ser mycket större ut!! :)

Kommentarer

Postat av: aleksandra

Publicerad 2012-03-14 13:32:42

Tråkigt med massor av läxor D':



btw: fin blogg :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela