Tilde

Instapics, sport och vardag.

beroende..

Publicerad 2012-05-17 19:37:40 i Allmänt

jag är beroende av att kolla Keelas blogg...
hahha, så bra blogg alltså!
love it!
o så är jag för en gångs skull beroende av att blogga(vadå, jag har ju inget att göra, kolla på hockey säger du? jävla nolifer.)

teckning av adaras.se, snygg som jagvetintevad...

 sååå likt den bilden!

dagens inspiration:




inte vet jag vem det är.
 men idag på dagen hade jag världens tajtaste brallor o tröja men nu är det myskläder som gäller.
Perez Hiltons outfit på prämiären av Lady Gagas vaxmodell i Hollywood gillar jag inte, mysigt med One Piece men på prämiär kanske det är lite konstigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela