Tilde

Instapics, sport och vardag.

hos Elsa

Publicerad 2012-05-28 15:24:35 i Allmänt

jag e hos Elsa just nu och vi softar och jag tjatar på henne att hon ska skaffa blogg...
men hon skrev ju lite på en gammal blogg, som jag ABSOLUT inte får länka!
försökte men hon tog bort det, men jag är ju en snäll kompis(ville hon att jag skulle skriva) så jag länkar inte.....
jag började fila på en bild på Remby och jag sa
- På remby får jag ut min kreativitet...
- hahhahahahahahhahahahahha, du är knäpp sa Elsa
- jahopp sa jag.
- Whotofuck, utbrast Elsa och tittade på sin datorskärm(spelar Minecraft)
nu ska jag visa Elsa ett sjuuukt par i bloggvärlden.
kan bli intressant att se hennes min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela