Tilde

Instapics, sport och vardag.

Nu börjar det igen!

Publicerad 2012-05-10 20:15:04 i Allmänt

Den dagliga roddmaskin träningen.
jag har hållt på med innebandyn o så, men nu känner jag att nu är innebandyn slut för säsongen och jag måste träna minst 15 min om dan annanrs blir jag så jävla rastlös.
det händer ofta.

det sak gå.
träning nu:

må:                                ti:                      ons:                                                  to:    fre:
springa vanliga rundan    rodda i 15 min    springa vanliga rundan/rodd i 15 min    vila     spring rundan 
lö:                     sö:
rodd 15 min        promenera en stund, lååååångsamt

jag kanske lägger in någon vilodag till, känns lagom med 1 till 2 i veckan


men nu sitter jag här o mumsar glass!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela