Tilde

Instapics, sport och vardag.

Varning, skölpadda på vift!

Publicerad 2012-05-17 16:33:28 i Allmänt

Alfons(skölpadda) har rymt från hans och Smiles "inhägnad" med tillhörande pool, Smile däremot stortrivs!
Kul, alla springer runt som yra höns, mendan jag (hehhe) smyger mig in och bloggar om det!
Vi var på utställning idag, Altera var SKIT seg idag så våra två agility uppvisningar gick segt som en skölpadda(fast jag har idag märkt att de är JÄTTE snabba!!) men däremot gick det bra när jag visade upp henne på barn med hund, vi vann i år igen!
Förra året vann jag o Robyn i varsin barn med hund(jag i yngsta klassen o hon i äldsta, svåraste barn med hund) och hon vann i år igen!
KUL!
Robyn är verkligen mycket bättre än mig och Tera, men hon har ju gått kurser o grejer i det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela